Whats worse than your christmas tree catching on fire christmas eve? Your christmas tree catching on fire on christmas

i love marijuana

Alright, I've had enough of your fucking bullshit. Seriously. I've read just as much, and talked to just as many people you stupid prick. Further, I never said that I could solve that problem only that I've worked on various systems meant to keep something like that from ever happening again. Go shove your self righteous bullshit straight up your fucking asshole. As you said, what happened there was basically a worst case scenario, and some failures were actually lucky. Like the failure of only one battery allowing the blind shear ram to be closed.

Did I just write, that makes me your bitch? XD Best day ever. Hey any girls want me as their bitch? All you gotta do is let me pierce your sweet virgin ass with my PENIIIIIIIIIS!!!!!! Pussy is okay too, but not mouth, for blowjobs you gotta be at least three of you, you need to be hot, and fight over my cock like genuinely, like "HEY ITS MY TURN NOW! I WANT THE WHOLE OF IT! HEY! YOU SAID I COULD HAVE THE SAUCE THIS TIME You know etc, you done it thousands of times you little scanks you... WITH MEEEE! Still love ya though ;) I AM CAPTAAAAIN VAAAAA.... GIIIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Or Nero the Moral Man, works too, its not my superhero name anymore, because I saved the world like 10.000 times in secrecy (because I enter those red telephone boxes which are only in museums now) And I fought SEX LUTHOR! The femme fatale that thought she could ENDURE SEX LONGER THAN I! SHE WON! EVERYBODY WIIIIINS! EEEVERYOBODYY WIIIIIIISH! Well she used Dicktonite on me so it does not count, then I inserted my cock into the sun, and SHE GOT AN ORGAMS THAT SUCKED ALL MY... CCUUUUUUUUUUUUUUM Into her vagina and... Fuck I am gonna be a dad... NEEEEEVEEEEEER! Anyway, threats I am a thug, AND I AM GOING TO BECOME YOUR BITCH! DO YOU HEAR ME MASTER! YOUUUUR BITCH!

w0000w ashole u thnk dats funni? il kill u feggt. do u evn lift?

Oh the Bliss! When I walk into Claire's and say i hate Justin Bieber and 1 Direction and everyone glares at me... Muahahahaha! and then proceed to buy gay pride things.

What did the white supremacist say to the Jew? "What's the time?"

DO NOT DRINK AND DRIVE OR YOU MIGHT SPILL THE DRINK. :D Source: Collection of Cool WhatsApp Status

If I ever see you on craiglist again...ever! I'm going to make sure you never sell shit again online. I am sick and tired of phaggots like you posting shit on craiglist and when it comes down to selling shit, you flake. So listen here ASSCLOWN. If I ever see you advertise one more thing on here, I am going to personally find you and beat the living shit out of you. I'm going to make sure you have a reason not to sell shit on craiglist. You'll be in a wheelchair the rest of your life wondering where you went wrong. If I ever hear of you on here...you better make sure you move states. Because if I find you...like I said...I'll be sure to give you a reason not to make it to my doorstep with whatever it is you are selling ****. The only things you'll be picking up are the pieces to the wheelchair you are going to be riding the rest of your life off craigslist.

Seriously, if I keep being a total asshole! You are gonna come to my home and I am going to eat your shit while you fuck my mom! YEAH! I AM GONNA BECOME YOUR BITCH! SO WHAT AM I GONNA DO ABOUT THAT HUH? HUUUUH? NOTHING! BECAUSE YOU CAN AND WILL POP A CAP IN MY ASS! YEAH! SO WHAT AM I GONNA DO THEN? PROBABLY SUCK A DICK OR SOMETHING BECAUSE YOU GOT LIKE BLACK BELT IN... MORTAL KOMBAT YEAH! I BET YOU BEAT PEOPLE UP EVERY DAY WHILE I AM A LITTLE NERD BEHIND A KEYBOARD! YEAH THERE IS NOTHING I CAN DO ABOUT IT! I AM A RETARD AND PATHETIC BECAUSE YOU SAID SO! Moral: I get the slight sensation that this is not as threatening of a letter as I thought... BUT FUCK... ME! WHAT DO I KNOW I PIECE OF SHIT! FUCK MY MOTHER! I AM A MOTHERFUCKING PIECE OF SHIT! YEAH! HAHAHA! YOU ARE GOING TO KICK MY ASS! AND I AM GONNA BE CRYING LIKE A LITTLE BITCH! AND THERE WONT BE ANYTHING I CAN DO ABOUT IT! Moral: Well this better be good enough, HAH! I AM SO YOUR BITCH NOW! YOUR BITCH!

I love you.... :D

Oh yeah? You think its funny that I dont got arms Just wait until someone rolls my wheelchair to your place and... I will totally INSULT YOU! Yeah... You feeling pretty safe here at Horsehead, yeah! Just you wait... Im saying just you wait! I am so gonna insult you just out of the air!

do u tink u cool now bud? lol get rekt n00b do u even mlg br0? il fukken 360 no scope ur a$$ dude. peace out dawg.

Tonight when you sit down at your bed, or LIE down, you are going to feel something sharp hard and long up your ass... That is The PENIS!!! Of the Moral man! That makes me your bitch! Ps: Get lost kid, this message is for your mother/sister/sexy cousin/And all of those hotness whose clit I am going to pierce my name on WHY? BECAUSE YOU EXIST! THATS IT!.... NEROOOOOO!!!!!!!!

you just bullied me. bullied me. the greatest hypocracy i have ever seen. i thought this was a caring community that had concern for its own people. you're all bullies. REMEMBER THAT! cowards who can't see beyond a book some other f**** wrote that you could've written. you bitches have no confidence to look with your own eyes so you let doctors point your eyes to your shoes. bitchboys and cowardy c**** hiding behind your keyboards acting like you're all better than me because i dont talk or think like you. my great great grandpa was offered to be king twice and he refused out of morality because being king means people die. my family is better than all of you genetic rejects and i dont get cheeky or brag. this is the love that i come from. this is the standard i was raised on, to care and to love. and i come into a world with no standards and no heart and i feel hate for being cheated each and every time i showed my love in this cold and unloving retentive society and i come for consolidation and you spit on me with your pathetic internet egos. f**k you all i hope you all die miserable and lonely you socially deprived bitter losers f**k aspies and autistic people you need to get shat on more if you got a problem go out there and do something rather than taking it out on your own kind you f***ing bitches i hate you pieces of sh** marketing your website like you care about people. you're just living the live you wish you could live in person on the internet because none of you would speak your minds in person i know autistic people they're all pussies. f**k you all all you have is cheek and brainless wit you're all c**** go f**k yourselves. im going to bully every autistic person i meet now. ya you heard me. ive never bullied anyone in my whole life. now im going to bully autistic people because you're all pussies. f**k you.

so just go wash it you dirty fucking piece of shit oh my fucking god its gonna rain fresh water all over my clean car is this some kind of fucking joke you are just a lazy fucking piece of shit and finding excuses to be a lazy peice of shit why shave youre hairs gonna grow back tomorrow why wash your fuckin dick shits just gonna get covered in pussy slime again tomorrow shut the fuck up and go wash your fucking truck or get the fuck off this website right fucking now

"If I ever see you on craiglist again...I'm going to make sure you never sell shit again online. I am sick and tired of phaggots like you posting shit on craiglist and when it comes down to selling shit, you flake. So listen here ASSCLOWN. If I ever see you advertise one more thing on here, I am going to personally find you and beat the living shit out of you. I'm going to make sure you have a reason not to sell shit on craiglist. You'll be in a wheelchair the rest of your life wondering where you went wrong. If I ever hear of you on here...you better make sure you move states. Because if I find you...like I said...I'll be sure to give you a reason not to make it to my doorstep with whatever it is you are selling ****.

Bitch please. I'm apart of an organization of dangerous, so secret, and so elite that the only time you're ever going to hear about it is during the last few moments of your life while I cut your heart and eat it with some garlic and olive oil. I've hunted over a thousand dangerous game with my trusty .450 Dakota. Ever shot a truck sized target with a .450 Dakota, boy? That shit turns into pink mist. I could snap your neck without even touching you and your would stop in your tracks taking one look into my steely gaze. I'm just the pinnacle of godliness, so come at me.

Good Morning Quote Staqtus for Whatsapp

Step on my foot, and ill break both your legs and ram them up your ass.

I laugh at peasants who drink alcohol while clubbing Do you realize how beta you look by standing around with a beer held to your chest? it signals that you're common and uninteresting, and girls wont even look twice at you if you're adopting this classic loser pose. You might as well be wearing a tshirt that says "alcohol makes me less awkward" Classy men drink energy drinks (red bull for the 1%ers) while clubbing. it makes you stand out from the crowd, shows you're not afraid of public opinion, and actually enhances your mind and your wit instead of dulling it. you'll radiate maturity and confidence, which will be in stark contrast to 90% of the other guys there. The absolute highest quality girls in the club will go for the guy who is enjoying an extreme branded caffeinated beverage, savoring the taste and being at peace with his surroundings while 100% sober. High quality girls will likely be into either yoga or working out, and they will value that you take care of your body by choosing energy over a toxin. If you're a frustrated DOAer and you haven't tried this route already, its about time you did.

Motherfucker I've backed up more miles than you've gone forward and pissed more coffee than you've burnt diesel, take a seat, junior. You're a fucking imbecile. In a large vehicle you should have been prepared for the merge that you knew was coming and been in the correct Lane long before it became an issue. You are a bully, a criminal, and a danger to others on the road. There's no excuse for what you did. You wouldn't make a good pimple on a real truck drivers ass.

If I ever see you on craiglist again...ever! I'm going to make sure you never sell shit again online. I am sick and tired of phaggots like you posting shit on craiglist and when it comes down to selling shit, you flake. So listen here ASSCLOWN. If I ever see you advertise one more thing on here, I am going to personally find you and beat the living shit out of you. I'm going to make sure you have a reason not to sell shit on craiglist. You'll be in a wheelchair the rest of your life wondering where you went wrong. If I ever hear of you on here...you better make sure you move states. Because if I find you...like I said...I'll be sure to give you a reason not to make it to my doorstep with whatever it is you are selling ****. The only things you'll be picking up are the pieces to the wheelchair you are going to be riding the rest of your life off craigslist.

According to my monitoring, billions of people in the world receive the personal loans at various creditors. So, there is a good chance to get a auto loan in every country.

ethugtxt

Electronic thug. A pale, pimple faced, skinny white kid who would most likely burn up if he came into contact with natural sunlight. Spends all of his time threatening people over the internet to compensate for his lack of a life and hatred of humanity for not accepting him.